A Forma-1 történelmének része: Hamilton bocsánatot kér Whitingtól

A Forma-1 történelmének része: Hamilton bocsánatot kér Whitingtól

P1racenews AI automatikus összefoglalója:


A McLaren britje a hazugságbalhét bánta meg, Villeneuve szerint az F1-es pilóták befoghatnák, Schumacher a legbefolyásosabb 100 között, Kubica a lengyel tragédiát gyászolja: 2000 óta ezek voltak április 10. hírei.

2023-ban Fred Vasseur elmondja, hogy Charles Leclerc motivációja továbbra is erős, annak ellenére, hogy nehezebb volt a kezdés. Toto Wolff aggódik, hogy a Forma-1-nek nehéz lesz megtartani az egyensúlyt a szabályok terén. Daniel Ricciardo nem akar létszámnövelő lenni és 18. helyen körözni, inkább más lehetőségeket vizsgál.
2022-ben Charles Leclerc dominánsan nyeri az ausztrál Nagydíjat, míg fő ellenfele, Max Verstappen üzemanyagrendszer-hibája miatt kiesik. Sergio Perez és George Russell is a dobogón végez a versenyen.
2021-ben Carlos Sainz szerint a Ferrarinál való versenyzésért örömkönnyeket ejt Carlos Sainz, ami pozitív hatással van az egész csapatra.
2020-ban Ross Brawn és Jean Todt is büszke arra, hogy a csapatok aktívan részt vesznek a koronavírus elleni küzdelemben és figyelmeztetnek a lehetséges változásokra a szurkolói érdeklődés terén a járvány után.
2019-ben Carlos Sainz úgy véli, hogy a McLarenben még sok fejlesztési potenciál van, és a csapat később kezdte a gép fejlesztését, mint a többi középmezőnybeli istálló.
2018-ban átszervezés zajlik a McLaren Csoportnál, három részlegre osztják a vállalatot, Zak Brown lesz a McLaren Racing vezérigazgatója.

Tovább a cikkhez

Kapcsolódó bejegyzések